Söndag. bra dag

God morgon!

Igår började jag som sagt med högre dos medicin, och dagen flöt på i samma anda som jag vaknade. Glad.
Även denna dag har gått i samma tecken, glad. Jag ska alldeles strax tugga (okey svälja) i mig tablett nr 2)

Min mamma fyller år idag, så det blir kalas här hemma på eftermiddagen.
B har målat en tavla till mormor. Vi köpte en canvas-tavla som h*n fick måla på med fingerfärg.
Blev skitbra! Verkligen ett present-tips till mor/far-föräldrar. Billigt och personligt!

Innan det ska kalasas ska vi åka och hämta en jacka vi vann på tradera åt B. Nu väntas och se ifall vi vinner
ett par skalbyxor och windstopper jacka också, i så fall är dagis-munderingen färdig.

Jag har nu suttit i någon timme, under tiden B sovit, och letat motivation efter viktminskning. Och jag måste, efter alla häftiga viktminskningsbilder, erkänna att jag blir grymt motiverad.

Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver sen.

Puss* /M-som i mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0