Olidligt och jobb

Tisdag. Olidliga tisdag.
Idag mår jag inget vidare bra alls. Igår kväll, efter jag skrivit här,
fick jag bryta emballaget och knäcka ut första tabletten Atarax.
Lugnande.




Först då kunde jag somna, jag hade en sådan ångest. Jag avskyr nya saker.
Speciellt då man får kritik under dessa. Varför kan man inte sträcka ut en
hjälpande hand till en människa under upplärning? Vad sägs om lite hjälpsamhet
och vänlighet, istället för att maxa inlärningen och bli arg  för misstag?

B är sjuk idag, hade jättehög feber igårkväll. Nojig som man är oroar man sig för
gris-influensan. Uschusch. B kryar nog på sig under dagen, tillsammans med bra
filmer och barnvakt.

Nu måste jag åka. Börjar om inte allt för länge.

// M - som i Mamma

Kommentarer
Postat av: Nicole

Riktigt bra tabletter, de där. Tur att det finns hjälp att få då man mår dåligt.



Kram Nicole

2009-10-01 @ 08:49:53
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej!



Jag hittaade till dig via vimmelmamman.

Jag har med Atarax mot oro. Jag brukar ta en på kvällen så jag kan slappna av till natten.

Jag äter cymbalta sedan över 1 år mot depression, jag har även propavan att sova på. Men nu försöker jag klara mig på Atarax till natten.



Jag har haft mina problem sedan minsta sonen föddes för snart 4 år sedan. På min blogg skriver jag rätt öppet om hur jag mår, jag skriver om mig, barnen men inga namn.



Hoppas du blir hjälpt av tabletterna.

2009-10-01 @ 12:48:46
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Kas

Hej!

Va lycklig jag blir för din och din familjs skull:)

Jag har också funderat eller jag funderar fortfarande varför människor inte kan ge en hjälpande hand istället för en massa negativ kritik.

Men jag har märkt att vissa tror att dom är bättre än andra.

Du är jätte duktig som kämpar varje dag med depression och ångest.

VAr stolt över dig själv allt kommer att ordna sig till det bättre varje dag:)

Ha en underbar helg med din familj:)

Styrke kramar/Kas

2009-10-03 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0