Piller piller piller

Den nya veckan börjas utav att svälja kapsel nummer 3. Jag har bara 4 tabletter kvar på den kartan nu, 4 dagar.
Sedan ökas styrkan med 100%. Första veckan 37.5 mg och sedan 75 mg alltså.

Jag fick 25 tabletter Atarax också, lugnande för att ha till hands om jag skulle börja må sämre utav Venlafaxin:et (vilket de allra flesta gör i början av en antidepp-kur). En biverkning jag inte känt av hittills *peppar-peppar*.
Dock är jag ständigt trött, en trötthet utan ord att beskriva. Jag sover helst hela tiden. Mycket och länge.
Dessutom har jag tappat aptiten. Mår illa när jag äter (en effekt jag gillar, jag har tröst ätit så ENORMT det senaste åren... 25 kilo + på mina dryga 160 cm lilla kropp).

Här är i alla fall mina tabletter. Jag måste ta mig till apoteket idag igen.
Jag ska köpa Järn-tabletter & vitaminer. Nu har jag verkligen BESTÄMT mig för att börja min resa
mot ett värdigt liv.



Kramar M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0