God morgon

god morgon!

Det blev aldrig att vi tog oss till Centrum igår, jag blev jätte dålig och gick och la mig och sov.
Luften pös ur mig och jag mådde bara allmänt dåligt. En riktig svacka. Ett stort kliv bakåt kändes det som.

Men idag vaknade jag vid kvart i sju och var pigg, och hur jag än försökte somna om så blev det bara en massa vändningar och snurrningar i hopp om att hitta en skön ställning... men förgäves.
Istället tog jag på mig en stor t-shirt och gick till duschen. Stod länge och bara njöt av det varma, ångande vattnet. SKÖNT!

B ligger fortfarande och sover(!!!!!!!!) han har nu sovit i TOLV timmar. Så bra har han ALDRIG sovit tidigare.
När han vaknar ska vi äta frukost och sedan får vi se vad vi gör för skoj. Kanske blir det en lugn dag utan några större äventyr.. jag tror att sådana dagar behövs ibland, för att hämta ny kraft.

Imorgon däremot blir det något heeeeelt nytt för oss, speciellt för B. Han ska nämligen börja på dagis!
Det ska bli väldigt spännande att se honom leka med andra barn, äta tillsammans med dom och allt sådant som hör dagis till.
Men samtidigt är det en väldig klump i mig, kan ett par fröknar verkligen se efter alla dagisbarn? Får dom den uppmärksamhet och hjälp de behöver? Har de koll så att inte min lilla B blir kvar i skogen efter utflykten?
Å herregud, min lilla B har blivit så stor.

Nu ska jag passa på att platta håret medan B sussar.

Hör av mig senare!

Kramar M

Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Åh vad underbart att du har en bra dag idag. Kanske märker B av att du mår bättre och slappnar av i sin lilla kropp så pass att han sover bättre han också? Jag förstår dina farhågor med dagis men det kommer nog gå finfint ska du se. Kram och ha en bra söndag :)

2009-10-04 @ 11:11:42
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Häxan

Du kommer ha sådana här dagar då luften går ur dig. Men låt den göra det för sedan kommer som du ser bättre dagar. Skönt att lilla B sover gott. Kan vara att han får bättre mat och vara ute i friska luften. Dagis kommer att gå bra även om det känns i mammahjärtat i början. Du är superduktig!!!!

2009-10-04 @ 19:23:10
URL: http://alladessaliv.blogg.se/
Postat av: Hannah

skrivit massa kommentarer utan svar men jag ger itne upp ;)



Personalen har koll på alla barnen tro mig ;) jobbar själv på dagis och vi har sten koll hehe

2009-10-04 @ 20:51:31
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0