Nattinatti

Dom sov inte så länge när jag började svara er, några hann jag med, men fortsätter imorgon igen.

Ikväll har vi haft en myskväll framför tvn och ätit god mat och popcorn.
B var dock så trött redsan vid halv sex tiden att vi gick ut och promenerade, vi kom nyss in och har bara hunnit mysa i sängen och han fick dricka välling. Nu sover han som en stock och snarkar som en riktig karl!

Även ikväll är jag otroligt trött, så det ska bli sängenslangen för mig och S alldeles strax. Vi lär väl ligga och kika lite på tv innan vi dör av helt;)

Jag hoppas att ni har haft en bra dag, så hör jag av mig imorgon igen:)

Nattinatti <33

Kommentarer
Postat av: Hannah

myyys, verkar som du har haft en helt underbar dag :D

2009-10-03 @ 08:37:27
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0