Tack.

Oj. OJ OJ OJ!

Jag vet inte vad jag ska säga. Läpparna skapar en glipa, jag kan bara ana hur dum jag ser ut just nu.
Men oj.
Tårarna rinner längs kinderna. Vilka underbara människor det finns.
Vilka underbara människor NI är.

Jag skrev, som ni vet, ett mejl till Lotta igår. Jag skrev och berättade, för att jag ville tacka henne.
En vilt främmande och helt anonym människa, skriver och berättar, och hon svarar så fint.
Så varmt och kärleksfullt, som att hon faktiskt bryr sig.
Hon skrev att hon fanns där för att lyssna och stötta. Förstår ni (åter igen) vilken underbar & fin
människa hon är!
Lotta, jag är dig evigt tacksam!

Och så ni, aldrig i mitt liv hade jag väntat mig denna respons! Tack alla, tack tack tack!
Jag önskar att jag hade kraften att föra över känslan som sprids i mig just nu till er alla,
så att ni fick känna lyckan. Den är enorm!

Miljoner miljarders kramar från mig, till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till i fortsättningen =)

2009-10-02 @ 10:20:33
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Läste om dig på Lottas blogg och gick hit för att läsa vidare. Jag blir alldeles varm om hjärtat av att läsa om din kamp och om din glädje. Lycka till, jag kommer att kika in då och då och följa dina öden.

Stor varm kram

Lisbeth

2009-10-03 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0