Bad day. Sjukling. Päron.

Dålig gårdag, dålig dag idag.
Jag har inte orkat bry mig om att det ser ut som om en orkan slagit till
i vårt sovrum. Jag har ingen ork. Det var med nöd och näppe jag gjorde
lunch, TJUGO I TVÅ, till B.
Innan dess hämtade jag S på jobbet, sjuk. Stackars, S. Han har sovit sedan dess.
Hoppas B klarar sig undan sjukdommen.
Om B är sjuk = sover dåligt (sämre än vanligt) på nätterna = jag sömnlös = ännu mindre ork.

Jag har därför själv ätit en massa päron, samt skivat päronbitar till B (gode gud, ge oss
ingen dålig mage nu) i hopp om att få i oss liiite mer c-vitaminer.



Nu ska jag sätta mig och "jobba" lite. Jag har ett projekt som legat i mitt huvud senaste året.
Och vill jag få det gjort, är det bäst att ta tag i det till en början. Wish me luck, och håll någon
tumme på att jag orkar slutföra det hela.

Hörs senare / M. som i Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0