Bra dag. Hittills!

Lördag, igen. Veckorna bara rusar fram. I förrgår var det endast 3 månader kvar till julafton.
Åh så jag längtar. Bak, pyssel, musik (jag har, precis som alltid, iof redan tjyvstartat), värme, kärlek och harmoni.
Är det bara jag som längtar?

B har sovit skit dåligt, rent ut sagt, inatt. H*n låg vaken och skrek mellan ett och tre, somnade en liten stund, och vaknade igen vid fyra. Somnade om till fem och halv sex började B tjata om Dotta (=Lotta på bråkmakargatan).
S har sovit i B´s rum, och B tillsammans med mig i min och S's säng. S knäckte ryggen igår, och har nu ryggskott.
Därför blev det alldeles för trångt och jobbigt att sova alla tre.

Nu ligger B i vår säng och tittar på "Dotta", jag lyxade även till det och gav B frukost på sängen.
En pipmugg mjölk, och en smörgås med skinkost.

Idag känns som en ganska bra dag. Igår var det dock värre.
S fick vara hemma ifrån jobbet. Jag blir totalt däckad av dessa tabletter. Så trött att jag inte finner ord för det.
Idag ökar jag dosen venlafaxin med 100%. Undrar hur det kommer påverka mig. Minsta lilla hoppas jag.
I alla fall biverkningar kan jag gärna klara mig utan. Däremot hoppas jag på en uppgång i humöret.
Jag önskar det för min skull, för B's skull och för S's skull. Mest för B.

Nu ska jag inviga tablettkartan  på 75mg, och sedan kura ihop mig i sängen tillsammans med B.

/M-som i mamma

Kommentarer
Postat av: Sofia N

det kommer snart att bli bra. Man är trött i början. Bra att du fick atarax som inte är beroendeframkallande. Snart kommer du att se solen på ett nytt sätt utan att känna dig tyngd av depp-spöket!

2009-10-01 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0