Draft: Sept. 22, 2009

Jag ska, efter två dagar av arbete säga upp mig.
Jag klarar det inte. Jag gör det bara inte.
Hur ska jag kunna ta hand om andra, när jag inte ens klarar av att ta hand
om mig själv? Hoppas att person-en/erna på öppenvården, förstår mig.
När jag väl får en tid där, vill säga.

Jag jobbar lördag&söndag som bestämt. Men sedan är det over and out.
Jag måste tänka på mig själv. Jag måste se till att må bra. Tänka på B i längden.
Jag söker in till skola istället, lär mig nya saker. Lär mitt huvud att ta in fakta
igen, och utvecklar mina kunskaper.
Det ska jag göra. Jag önskar hoppas och verkligen verkligen vill att kommunen
betalar utbildningen åt mig. Som de en gång i tiden sa.

Nu ska jag sova. Night night.

/M - som i mamma


[postar idag, eftersom jag missade att posta den igårkväll]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0