Finaly friday!

Hej kära ni!

Ledsen att jag inte skrivit förräns nu, men jag och B tog en lång sovmorgon. Det är på något sätt
som om mitt ihållande goda humör påverkar hans nattsömn... Kan det ha något med det att göra?
Om inte annat så är det väldigt skönt i alla fall.

När jag hade badat (också något jag aldrig gjort på mornarna tidigare) honom och vi hade ätit en rejäl frukost satte vi på oss ytterkläderna och gick ut. Han satt först i vagnen en stund, och sedan fick han också gå. Han gick så fint bredvid vagnen, min duktiga pojke.
Vi gick till en park och lekte, rutchkanan(STAVAS?) är favoriten just nu... Gungorna däremot är han livrädd för.
När vi var trötta och det började kurra i våra magar gick vi till McDonalds och köpte varsin hamburgare.
Mätta och belåtna tog vi oss en liten promenad och mötte S på jobbet, fredag vilket innebär att han slutar redan klockan två.

Nu har vi precis kommit hem, S & B ligger i varsit hörn av soffan och sover. Mina små skatter, så fina så:)

När dom vaknar ska vi busa lite här hemma, och ikväll har vi bestämt att vi ska köpa hem vår favoritmat - kinamat!

Jag återkommer nog lite senare, men nu ska jag svara på så många utav era kommentarer jag hinner medan grabsen sover:)





Massa kramar M

Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Åh tack själv gumman! :) Underbart att höra att du blir glad och kämpar vidare. Du är välkommen att besöka min blogg när du vill. Just idag är jag rätt pissed på bolaget 3 men det går nog över. Jag brukar inte vara så arg i mina inlägg haha. Ha det riktigt mysigt idag. Idag blir det fredagsmys med kinamat såg jag. Trevligt! Varma kramar

2009-10-02 @ 15:54:20
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Johanna och Max

Tack, och det var så lite så.

Jag hoppas verkligen att de hör av sig snabbt, men de brukar gå snabbare när det finns små barn med i bilden, vilket är skönt! det är bara att "hålla ut". För alla blir faktiskt bra, det är fakta. Ha det i åtanke när du mår som sämst, det hjälpte mig. Och tillåt dig själv att må skit ibland, det får man, och det utan att ha dåligt samvete.



Jag håller tummarna för dig och din lilla familj! Skriv gärna om du undrar något eller bara vill skriva för att skriva, som sagt, jag har varit där du är och jag vet hur jävligt det är.



En dag kommer du att ha glömt bort hur dåligt du mår/mådde och inte ens komma ihpg de där hemska känslorna.



Kramar i massor! Ha en härlig helg!

2009-10-02 @ 19:06:39
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Hannah

klart det kan påverka :)

Han känner kanske att du är lugnade och mer tillfreds med dig själv och kan även slappna av själv då!



Keep up the really good fight

//någon som vet hur det ör!

2009-10-02 @ 19:14:35
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Läste ditt mail på Vimmelmammans blogg. Eller Lottas blogg kanske man ska skriva :) Tycker det var väldigt starkt av dig att ta tag i ditt problem och inse det själv. Ville bara säga det! :) Lycka till i fortsättningen! :)

2009-10-02 @ 19:35:19
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0