Städa trädgården!

Hej på er: )

Vi kom precis in efter att ha varit hemma hos min syster och röjt i deras trädgård.
Vi tog oss ett par vändor till tippen för att slänga sopor, så nu är jag helt slut.

Idag är jag inne i en liten svacka, orkar inte riktigt med något just nu.
Jag är jätte trött och jäspar konstant. Vi skulle ha åkt och hälsat på B's kusiner, men
eftersom han är så hostig så tyckte vi att det var bättre att ta det en anna dag, så att vi
inte smittar ner dom.

B skulle behöva lite nya höstkläder, så jag tror att vi får åka in till centrum och handla lite
när S kommer hem efter att han har lämnat släpet på Shell igen.
Lägger in bilder på köpen sedan=)

kramar i mängder!!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det är bra att slänga/ge bort saker. Då kan man nån gång skaffa sig nåt nytt utan dåligt samvete :P Må gott! <3

2009-10-03 @ 12:06:03
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Sune...the girl

Ha så trevligt i centrum och ha en underbar lördag med dina kära :) Kram

2009-10-03 @ 12:19:06
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Hannah

svackdagar är skit jobbiga :( men man måste tilåta sig att må dåligt då och då som "valiga" människor med. man kan itne vara på topp alltid trots mediciner!



Alla har rätt att ha en dålig dag, glöm aldrig det :)

2009-10-03 @ 15:44:39
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej vännen! Har skumläst din blogg från första inlägget fram till nu. Jag kommer definitivt hålla tummarna för dig på din långa resa till ett mindre depressivt liv. Jag har en liten undran: kommer du även att få samtalsvård? För själv tror jag inte att det hjälper med enbart mediciner. Eller hur säger de på sjukvården egentligen? Det verkar så lätt att bara skriva ut medicin utan en riktig behandlingsplan. Ingen kritik till dig, utan till sjukvården, hoppas du förstår det. Jag vill hjälpa, inte stjälpa! Tycker du ska kräva det om de inte redan gett det.



Lycka till, du kommer reda ut detta finfint, du är ju redan på så god väg! Många styrkekramar till dig!

2009-10-03 @ 19:19:17
Postat av: Anonym

Hei!

Liker å lese bloggen din, du er så flink til å skrive og flink til å skrive ofte. Håper trenden holder seg slik at det går bedre og bedre for deg og B, det har dere fortjent! Du er også utrolig flink å finne fine klipp / legge ut egne bilder som gjør det enda mer morsomt å følge med bloggen din.

Hilsen fra Norge

2009-10-03 @ 23:25:11
Postat av: Linda

Va starkt av dig att tillslut söka hjälp! Jag har ätit antidepressiva mediciner förut och det kan ta ett tag innan de ger riktig verkan och biverkningarna går över.Men håll ut-det kommer lätta. Blir så rörd över det du skriver och denna blogg kan vara en hjälp på vägen där du kan ventilera jobbiga stunder och släppa på trycket. Kämpa på och lycka till med ditt nya liv!!

2009-10-04 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0