Mamma, Pappa - Barn

Hej, mitt namn är M, M - som i Mamma.
Här kommer ni att få följa mig, på en resa från de djupaste dalar till de lagom höga toppar.
Jag har äntligen, efter lång lång tid av depression sökt (&fått) hjälp.
I fredags hämtade jag ut min första omgång tabletter. Antidepressiva tabletter. Venlafaxin.
Jag väntar remiss ifrån öppenpsykvården. De skulle skynda på det hela, med tanke på att jag
har barn.

Jag lever tillsammans med min sambo (när ska han ta tummen ur och bli festman?!), vi kallar honom logiskt S.
Samt mitt barn, pojke eller flicka är helt utan betydelse, därför kallar vi denne för B.
Vi bor i ett par mil utanför en större stad i detta avlånga Svea-land.
S är hantverkare, B ska snart börja på dagis och jag, jag börjar idag arbera inom sjukvården.

Varmt välkomna att ta del i vårat liv.
Har ni otrevliga synpunkter, ber jag er att hålla dessa för er själva.

Med kärleksfulla hälsningar M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0