Jobb & sova

Nu har jag arbetat mitt första pass. Det gick bra, över förväntan.
Men människor slutar aldrig att förvåna en. Vuxna människor.

Imorgon blir det jobb igen, likaså lördag&söndag. Det känns bra, okey i alla fall.
För pengarnas skull, det är dem vi behöver. Att leva på en lön är aldrig roligt.
Heller inte på andra. Nu börjar jag tjäna egna pengar (okey, vi har gemensam ekonomi).
Men tänk ändå att få ut en 4000 till sitt egna konto. Jag klagar inte.

Nu ska jag gotta mig i andras olycka, ja, ni gissar rätt; Anna Anka... Och de andra donnorna
i Svenska Hollywoodfruar. Hihi, ibland mår man lite bättre avsådant;)

BTW, jag unnade mig lite lyx till lunchen idag. Jag ställde mig faktiskt och grillade Kyckling och Halloumi.
Det avnjöts tillsammans med Bulgur, Salad & vitlökssås. YUMMI.
Jag måste faktiskt göra mer sådana saker, för att sätta lite guldkant på tillvaron... och så småningom nå mina toppar.





God natt.
Kära hälsningar M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0